Téma:  kozoom   
Autor:  JH      Datum: 23.03.2012,  13:23      

Napsal jsem, že to řeším. Uvidíme. Přijde mi to trochu jako klamání zákazníka... Uvidím jak mi to vysvětlí a když tak se do nich opřu. Dle mého názoru mají (pokud jde o právní sílu) smluvní podmínky přednost před informací ve FAQ.
----------------------------------------
            
----------------------------------------
        
     Celkem 1 odpovědí, zobrazeno: 1 - 1 v uspořádání podle data příspěvku
----------------------------------------
23.03.2012,  13:50:   o  kozoom - JH  (23.03.2012,  13:50, Odp: 0)          Odpověď na: kozoom (JH)     Odpovědět    
            Odpověď mám. Luxus. Je rozdíl mezi "user", "member" a "premium member". První dva typy uživatelů končí automaticky. Ale my se chceme dívat live, takže musíme být premium. Monthly pass je tak vlastně "two month pass". I kdyby jste v den platby zrušili účet, měsíční lhůta pro jeho expiraci běží až od následujícího dne - tzn. stejně zaplatíte dvakrát. Hold se ještě v dubnu podívám na italský eurotour......zde text odpovědi: The monthly pass is with an automatic renewal and there is a minimum of 2 months.
You can indeed cancel it in your own account by clicking on the tab "Premium Pass". Then you can see when your last payment will be and till what date the Premium Pass is valid.

Nevím odkud si to vysosali, píšu o level výš, protože tohle se mi fakt nelíbí. Nejde o 10 ?, ale o princip.
----------------------------------------